Coca-Cola is in Amerika begonnen met een abonnementsdienst. Het frisdrankmerk noemt de dienst Coca-Cola Insiders Club.
Het abonnement is in Amerika voor een select aantal consumenten beschikbaar. Zij ontvangen voor tien dollar per maand een doos met daarin nieuwe smaken van Coca-Cola. Dat zijn smaken die komend jaar pas worden gelanceerd, maar nu al kunnen worden geproefd. Ook ontvangen ze meer verrassingen.
Klanten betalen tien dollar per maand of eenmalig vijftig euro. Daarbij krijgen ze één maand cadeau. Het abonnement duurt in elk geval zes maanden, en geldt nu nog als test. Duizend klanten konden zich daarvoor aanmelden. Volgens Coca-Cola waren de plekken binnen drie uur vergeven. Wel kunnen klanten zich nog aanmelden voor een wachtlijst, voor als het abonnement wordt uitgebreid met meer plekken.
Door die populariteit ziet Coca-Cola in ieder geval veel mogelijkheden om de dienst op te schalen. ‘We zijn absoluut verheugd om te zien hoe snel de plekken zijn vergeven’, stelt Alex Powell, manager digital experiences bij Coca-Cola North America. ‘Het laat zien dat er een mogelijkheid is om het concept op te schalen en meer mensen deel te laten nemen.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Coca-Cola van start met abonnementsdienst
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.