Belgische consumenten die een online bestelling willen retourneren, hoeven niet zelf meer hun retourlabel te printen.
De Belgische postdienst bpost lanceert namelijk Print&Retail, een nieuwe service waarbij klanten via het account van een bij bpost aangesloten webwinkel een barcode voor retourzending ontvangen. Deze kunnen ze vervolgens in een postkantoor of bij een postpunt laten printen, meldt Gondola.
Volgens het bedrijf is de dienst vooral bedoeld voor consumenten die thuis niet over een printer beschikken. In België heeft een derde van de bevolking geen printer. Een woordvoerder laat weten dat de dienst ook bedoeld is voor ‘mensen die snel en on the go een label willen aanmaken op hun mobiel.’
´Vooral bol.com´
Nog niet alle klanten van bpost kunnen van de dienst gebruikmaken, zo klinkt het. Volgens de Belgische vakuitgave is het vooral bol.com, dat vorige week nog een kantoor in België opende, dat de optie gaat aanbieden, maar ook andere grote klanten kunnen de optie aanbieden.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Bpost lanceert nieuwe retourservice
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.