Burberry presenteert op de 17e van iedere maand nieuwe items onder de naam B Series, zojuist voor het eerst. De artikelen zijn 24 uur lang te koop via Instagram en WeChat. Ook zijn ze verkrijgbaar via Line en Kakao, populaire messaging apps in respectievelijk Japan en Zuid-Korea.
Het gaat om items van de hand van Burberry’s nieuwe creatief directeur Riccardo Tisci. Zijn nieuwe collectie werd precies een maand geleden, op 17 september, gepresenteerd.
Thomas Burberry
De maandelijkse product drops variëren in schaal en beschikbaarheid, laat Burberry weten. Bij de première, vandaag om 12.00 uur Engelse tijd, gaat het om een unisex wit t-shirt en een sweater met het nieuwe 'TB monogram', de initialen van oprichter Thomas Burberry.
Farfetch
Burberry staat te boek als een vooruitstrevend luxemerk als het gaat om technologische innovatie, ook op de winkelvloer. Het label sloot eerder dit jaar een samenwerking met Farfetch, waardoor het in een veelvoud aan internationale markten online te koop kwam.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Nieuwe Burberry-items 1 dag te koop op Instagram en WeChat
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.