Twinkle | Digital Commerce

Management Buy Out voor S&D Interactive Media

2018-08-30
1000562
  • 0:51

Online marketing bureau S&D Interactive Media is na een Management Buy Out overgenomen door Pieter Borst en Tijmen van Duijvenbode. S&D Interactive Media heeft een jaaromzet van 2,5 miljoen euro en geldt als één van de grote online marketing spelers van Nederland.

Zowel Borst als Van Duijvenbode zijn al ruim zes jaar actief bij het bureau. Oprichter Jan Dirkzwager, die het bedrijf aan de twee overdraagt, blijft actief in de organisatie.

Kans

Het bedrijf beheert een mediabudget van 130 miljoen euro en beschikt over klanten als Mollie, NRC, Linda, Wereld Natuur Fonds en Jopenbier. ‘Toen de mogelijkheid ontstond om het bedrijf over te nemen, zagen Tijmen en ik een kans die we met beide handen moesten aangrijpen’, stelt Borst. ‘Wij waarderen het enorm dat Jan ervoor heeft gekozen om het bedrijf niet in de verkoop te zetten, maar ons deze kans te gunnen.’

Bij S&D Interactive Media werken ongeveer 35 mensen.