Twinkle | Digital Commerce

Otto-merk Lascana opent Nederlandse shop

2017-05-28
43882468
  • [nieuws]
  • 0:56

Lascana, oorspronkelijk een badmodemerk van Otto, opent een eigen webwinkel in Nederland. Ons land is na Groot-Brittannië en de Verenigde Staten de derde internationale markt voor het Duitse label.

Lascana maakte sinds 2002 deel uit van Otto’s webshop in eigen land en daarbuiten. In 2008 ging het merk op eigen benen staan met een Duitse webwinkel, van waaruit de producten al wereldwijd werden verzonden. De Nederlandse markt krijgt nu een dedicated shop.

Klantenservice via Otto
Naast het eigen merk verkoopt Lascana daar bikini’s en badpakken van bekende labels als Calvin Klein, Buffalo, en adidas. De website, powerd by Otto zo staat onderin te lezen, maakt via zijn oorspronkelijke moeder gebruik van een Nederlandstalige klantenservice waarvoor consumenten nog wel 60 eurocent per gesprek moeten betalen.

Costes
In Nederland zijn meer modemerken die eerder verkocht werden binnen grote ketens of webwinkels actief. Zo opende het label van The Sting, Costes in 2013 een eigen webshop en is het aparte bedrijf nu in veel steden te vinden met eigen winkels. 


Gerelateerde artikelen: