ClickValue en Netprofiler sluiten een 'verregaande samenwerking' onder de naam LevelUp Group. Beide bureaus blijven als merk bestaan, maar ze komen onder hetzelfde dak te zitten. Samen gaan ze optimaliseren en specialiseren. ‘We denken aan de introductie van nieuwe labels.’
Dat zei Netprofiler-oprichter Frans Appels in reactie op de fusie tegen Twinkle, na zijn presentatie op Data Driven Commerce in Utrecht. ‘ClickValue is net al wij gespecialiseerd in online marketing. Waar Netprofiler daarnaast veel expertise heeft op het vlak van webanalytics, hebben zij dat met conversieoptimalisatie. Zo doen ze de A/B testing voor adidas. Door samen te werken kunnen we onze klanten meer services bieden, geavanceerde tooling én desgewenst grotere teams. Kwestie van capaciteitsplanning.’
LevelUp Group
De samenwerking tussen ClickValue en Netprofiler brengt meer dan zeventig specialisten bij elkaar in Amsterdam-Oost, die mogelijk ook onder nieuwe labels komen te werken, bijvoorbeeld gespecialiseerd in analytics of in optimalisatie. Appels sluit acquisities om LevelUp verder uit te bouwen niet uit, maar ‘dat speelt nu nog niet’. Hij gaat leiding geven aan de marketing- en salesactiviteiten van de fusieonderneming, ClickValue’s Daniel Markus krijgt business development in het portfolio. David Beentjes (ClickValue) wordt algemeen directeur van de LevelUp Group.
Top 10
Door de krachtenbundeling ontstaat volgens partijen een top 10 bureau op het gebied van online marketing. ‘Los van elkaar zaten we iedere rond de twintigste plek’, aldus Appels. ‘We focussen op Nederlandse klanten die internationaal willen groeien.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
ClickValue en Netprofiler samen in LevelUp Group
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.