Twinkle | Digital Commerce

KommaGo benadrukt technische kennis in nieuw design

2017-11-09
180101
  • 1:09

KommaGo heeft een nieuw design ontwikkeld voor al zijn webwinkels. Het bedrijf heeft onder andere een gedeelde winkelwagen geïntroduceerd, waardoor consumenten één overzicht krijgen van de bestelde producten uit de verschillende shops.

In 2013 kreeg de voormalige Netwerkshop een nieuwe naam: KommaGo. De destijds zeven webwinkels van het bedrijf werden tevens allemaal voorzien van een nieuwe lay-out. ‘Het was niet duidelijk welke van onze shops nu het platform was waaronder al onze webshops hangen. We willen in de toekomst meer vanuit één overkoepelende naam gaan communiceren en KommaGo als merk uitdragen’, zei Nick van den Broek destijds.

Focus op technische kennis
De inmiddels twintig webshops ondergaan nu wederom een transformatie. De technische kennis van KommaGo krijgt een prominentere plek op de wesites. ‘KommaGo profileert zich als technisch specialist en ontzorgt haar klanten met professioneel advies en een eigen installatiedienst’, schrijft het bedrijf in een persbericht. ‘Het bieden van oplossingen is een belangrijk focuspunt van het bedrijf. Vanuit deze gedachte is ook het nieuwe design ontwikkeld en zijn er diverse grafische en technische verbeteringen aan de shops doorgevoerd.’

Gedeeld
Er is onder andere een nieuwe zoekfunctie en een gedeelde winkelwagen geïntroduceerd. ‘Klanten kunnen nu in één webshop, bijvoorbeeld Routershop of Wifishop, ook bijpassende producten van andere shops direct aanklikken en afrekenen’, aldus KommaGo.