Het watermerk Marie-Stella-Maris heeft een webshop gelanceerd voor de verkoop van zijn nieuwe lijn verzorgingsproducten. Ook opende het bedrijf twee weken geleden een fysieke winkel in Amsterdam.
Marie-Stella-Maris werd in november 2012 opgericht en verkocht eerder al mineraalwater aan supermarkten, restaurants, tankstations en horecapunten. Per verkochte liter water gaat 5 eurocent naar geselecteerde schoondrinkwaterprojecten, wat tot nu toe 150.000 euro heeft opgeleverd. ‘Met de lopende projecten worden 7.700 mensen structureel van schoon drinkwater voorzien’, vertelt een woordvoerder van Marie-Stella-Maris aan Twinkle.
Extra verkoopkanaal
Het bedrijf stapt nu in directe consumentenverkoop met een nieuwe verzorgingslijn ‘Marie-Stella-Maris Care’. Deze bevat huid-, home- en haarproducten met natuurlijke ingrediënten. ‘De nieuwe webshop fungeert als extra verkoopkanaal voor de Care-lijn zodat de producten voor een ieder verkrijgbaar is op elk gewenst moment’, zegt de woordvoerder. ‘De projecten die wij sinds 2012 hebben gesteund richten zich op de combinatie water, sanitaire voorzieningen en hygiëne. De directe link tussen schoon drinkwater en hygiëne inspireerde ons om een nieuw hoofdstuk te beginnen met Marie-Stella-Maris Care. Van de Care-producten gaat ook een vast bedrag naar het goede doel.'
Internationaal uitbreiden
Tot 17 juni rekent Marie-Stella-Maris geen verzendkosten voor online orders in de Benelux. Het bedrijf verzendt naar diverse Europese landen met DPD. Voor Nederlandse verzendingen heeft het merk PostNL als partner aangetrokken. Klanten kunnen in de Amsterdamse stenen winkel 'Marie-Stella-Maris Archives' hun online orders nu alleen nog retourneren. ‘Maar op korte termijn zullen we hier ook click & collect gaan aanbieden’, aldus de woordvoerder. ‘Ook is het plan om fysiek internationaal uit te gaan breiden, maar waar we de tweede vestiging zullen gaan openen is op dit moment nog niet duidelijk.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Watermerk Marie-Stella-Maris opent webshop voor verzorgingslijn
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.