Het Zweedse Cheap Monday heeft de virtuele deuren van zijn Europese webshop geopend. De Hennes & Mauritz-dochter gaat van daaruit direct bezorgen aan klanten in achttien landen in Europa, waaronder Nederland.
Op de site is de gehele eigen collectie van Cheap Monday te bekijken en te koop. Naast de kleding, schoenen en accessoires heeft de retailer een apart gedeelte in de website gereserveerd voor het tonen van zijn oude en nieuwe collecties.
Fysieke winkels
Cheap Monday was al online aanwezig voor Europese consumenten via sites als Asos en Zalando. Ook werd de kleding al verkocht in zo’n tweeduizend winkels in 35 landen, onder andere in shop-in-shops. Op dit moment heeft het Zweedse merk slechts twee eigen fysieke winkels, in Londen en Kopenhagen. Daar komen binnenkort winkels in Parijs en de Chinese steden Peking en Shenyang bij.
H&M
Met een online omzet van125 miljoen euro bezet H&M de zevende plaats in de Twinkle100. Eerder dit jaar lanceerde H&M premium brand webwinkelStories.com, ook voor Nederlandse shoppers. De producten uit het assortiment zijn geïnspireerd op kleding- en schoenentrends op modeblogs en social media.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Europese webshop Cheap Monday geopend
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.