Onderzoeksbureau RSR Research heeft onlangs het rapport ‘Enabling Buy Anywhere/Get Anywhere: The Future of Cross-Channel 2011’ uitgebracht. Uit dit rapport komt naar voren dat retailers store processes als een van hun grootste cross channel-uitdagingen zien.
Uit het onderzoek, dat is uitgevoerd onder zeventig retailers uit diverse landen wereldwijd, blijkt dat retailers moeite hebben om de digital experience over te brengen naar hun winkels.
‘Het aantal retailers dat aangeeft actief te zijn in mobiele en social media-kanalen is aanzienlijk gegroeid ten opzichte van vorig jaar’, aldus Nikki Baird, managing partner bij RSR Research en co-auteur van het rapport. ‘Maar dat maakt het een nog grotere uitdaging om er voor te zorgen dat de bestaande kanalen, zoals winkels, profiteren van de mogelijkheden die deze nieuwe kanalen bieden.
Het rapport
In het rapport, dat u hieronder kunt downloaden, vindt u uitgebreide analyses over mogelijkheden en organisatorische beperkingen rondom cross channel-commerce. Daarnaast bevat het rapport ook aanbevelingen voor het creëren van succesvolle cross channel-mogelijkheden.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Onderzoek naar cross channel-uitdagingen onder retailers
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.