Ticketscript, aanbieder van online selfservice en mobile ticketing oplossingen, heeft de Facebook ticketshop gelanceerd. Hiermee kunnen organisatoren van events en concerten door middel van een ‘one-click’ integratie van een ticketshop, nu ook verkopen via Facebook.
Een klant die via de Facebook applicatie een kaartje voor een evenement koopt, kan met één klik zijn hele vriendennetwerk op de hoogte brengen en ook de link naar de Facebook ticketshop meesturen. De transactie vindt binnen Facebook plaats.
Verwachting
‘Ticketscript is trots om als Nederlands bedrijf de eerste ticketing partij te zijn die Facebook als standaard verkoopkanaal toevoegt’, aldus Joep Lecluse, Group Marketing Director bij het bedrijf, in een persbericht. ‘De aanbeveling van een vriend via social media zoals Twitter en Facebook levert de meest krachtige vorm van verkoop op. Wij zijn van mening dat Facebook het verkoopkanaal van de toekomst wordt.’
Het bedrijf verwacht dan ook dat binnen twaalf maanden zo’n 50 procent van de kaartverkoop van hun klanten die gebruikmaken van de app via Facebook gaat. Frans Jonker, CEO van Ticketscript: ‘Nu kunnen we nog bepalen hoe we de consument laten afrekenen, dat kan via betaalmethodes als iDeal of creditcard. Facebook Credits is nu ook opgesteld voor developers. Dat houden we in de gaten.’
Bron: Emerce.nl
Ticketscript lanceert app voor kaartverkoop via Facebook
2011-03-21T11:30:00
2017-05-27
180101
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Ticketscript lanceert app voor kaartverkoop via Facebook
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.