Het mobiele advertentiebedrijf I-wood heeft woensdag de Broos van Erp Prijs ontvangen vanwege het concept waarmee informatie- en reclamebanners op mobiele telefoons worden geleverd in ruil voor korting op de abonnementskosten of gratis mobiel internet.
I-wood heeft volgens de jury "eindelijk gestalte gegeven aan reclame via de mobiele telefoon die op de individuele persoon is gericht". 'Elke keer als de gebruiker een toepassing start (zoals bellen) en terugkeert naar het hoofdscherm wisselt de banner. Het aantal banners is onbeperkt. Het systeem laat banners zien op de mobiele telefoons die interactief zijn en een directe link hebben met de websites van de adverteerders.'
I-wood was één van de vier genomineerden voor de Broos van Erp Prijs. Andere genomineerden waren onder meer Sellaband.com. De prijs, die bestaat uit een bedrag van 50.000 euro, wordt jaarlijks uitgereikt aan personen, organisaties of initiatieven die een bijdrage aan de stimulering van innovatieve ict-toepassingen hebben geleverd. Vorig jaar won PayDutch nog een Broos van Erp Prijs.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Broos van Erp Prijs voor mobiel advertentiebedrijf
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.