Tijdens het Thuiswinkel Awards Gala - gisteravond - is de Onlineshopgids gelanceerd. Met deze gids wil Sanoma Uitgevers, in samenwerking met ilse media's Overzicht.nl, het internetwinkelen makkelijker en aantrekkelijker maken.
De Onlineshopgidsbevat een overzicht van de meest bezochte webwinkels in Nederland. Alle abonnees van Libelle, Marie Claire, Cosmopolitan, Beau Monde en VT Wonen krijgen de gids gratis meegestuurd. Daarmee bereikt de Onlineshopgids - en de bijbehorende website www.onlineshopgids.nl - meer dan een miljoen vrouwen. Vanaf 9 april ligt de gids ook in de AKO winkels.
Negenhonderd adressen
'Shoppende vrouwen weten in het woud van de 20.000 webwinkels hun weg nog niet makkelijk te vinden,' zegt Anita Mooiweer, hoofd Business Development van Sanoma Uitgevers. 'In deze gids, tweehonderd pagina's dik, staan negenhonderd adressen van de meest bezochte webwinkels. Gerubriceerd op onderwerpen als Entertainment, Cadeaus, Wonen, Mode, Reizen etc. De gebruikers kunnen er ook hun eigen favorieten bij schrijven. En de eerste twintig pagina's staan vol met tips over online shoppen.'
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Onlineshopgids gelanceerd
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.