Na lang twijfelen heeft de eten-bestelsite Thuisbezorgd.nl besloten om ook recensies over bezorgrestaurants op de site te tonen. Bezoekers kunnen nu hun oordeel geven over de kwaliteit van het eten en de bezorging.
Volgens Thuisbezorgd.nl-directeur Jitse Groen is er lang getwijfeld of recensies wel toegestaan zouden moeten worden. 'We waren bang dat er misbruik van zou worden gemaakt.'
Groen geeft toe dat hij zich erop heeft verkeken. 'De reacties zijn kwalitatief meer dan in orde en wij zijn ervan overtuigd dat de consument hier zijn voordeel mee kan doen.'
De reacties zullen wel worden gescreend. 'Resultaten met daarin grof taalgebruik zullen worden verwijderd', laat Groen weten. Hij is niet bang dat de recensies nadelig zullen uitpakken voor het aantal bestellingen. 'Liever een hogere kwaliteit dan meer bestellingen.'
De website stuurt de recensies ook door naar de betreffende restaurants. 'We verwachten dat hierdoor de algehele kwaliteit van de branche zal verbeteren', aldus Groen.
Recensies waren volgens mij al langer gemeengoed bij JustEat.nl, de grote concurrent van thuisbezorgd die het wel iets slimmer aanpakken heb ik het gevoel, daar kan een restaurant zelf direct reageren via de website, leuke tool!Het is inderdaad een goede manier voor deze diensten om ervaringen te delen. Ook wordt de druk opgevoerd bij de restaurants, die moeten nu echte kwaliteit leveren anders krijgen ze geen orders meer:) = Lekker eten in de toekomst
justat is veel kleiner dan thuisbezorgd.nl, laat me niet lachen zeg
dat zou best kunnen maar justeat.nl is wel beter mijn inziens en als ik een beetje surf op de sites staan er allemaal dezelfde restaurants op!
Had eten besteld en mijn eten kwam helemaal niet super slecht later wil ik bellen zijn ze dicht heeel slecht dat ik wel een bevestiging krijg fijn als je laat thuis komt van werk en je denkt lekker te gaan eten en je bestelling helemaal niet komt