Twinkle | Digital Commerce

Winnen Thuiswinkel Award blijft niet onopgemerkt

2017-05-26
  • [nieuws]
  • 1:03

Directmovie.nl won de prijs voor de beste Starter. Coehorst geeft aan na het winnen van de Award meer bezoekers op de site te hebben gehad. Bovendien verwacht hij dat dit er binnenkort nog meer zullen zijn, wanneer gestart wordt met de acties. ‘Deze prijs heeft natuurlijk invloed op de verhuren, maar ook op de houding van leveranciers,' geeft Coehorst aan. 'Dit weekend is het aantal verhuren ruim dertig procent hoger dan vorig weekend. Alleen door de free publicity van de Award. Maar ook marketing technisch staan we een stuk sterker door het vertrouwen dat de award uitstraalt.'

Ook voor bol.com  zorgde het winnen van de Award voor meer bezoekers bij de webwinkel. Bol.com won zowel de publieksprijs in de categorie multimedia, als de vakprijs voor beste webwinkel. Daniël Ropers, directeur bol.com, is nog altijd zeer blij met het winnen van de prijzen. Naar aanleiding van het winnen van de Award werd het afgelopen weekend een actie gehouden. De bezorging van de bestelde artikelen was gratis. De actie was een succes. ‘Het afgelopen weekend werd door de webwinkel veertig procent meer verkocht dan het weekend ervoor', aldus Ropers.