Twinkle | Digital Commerce

LOGENT neemt u mee naar de toekomst van de logistiek

2024-05-21
1000562
  • [branded content]
  • 2:27

In samenwerking met onze klanten bieden wij een breed scala aan diensten met een hoog niveau van competentie en expertise op het gebied van logistiek. Dit doen we door de logistieke uitdagingen van onze klanten op een verantwoorde manier aan te pakken waarbij we innovatief, responsief en transparant zijn. We zijn de Scandinavische marktleider in contractlogistiek met activiteiten in Zweden, Finland, Noorwegen, Denemarken en nu ook Nederland.

Onze substantiële en alomvattende capaciteiten strekken zich uit tot de succesvolle uitvoering en het beheer van ontwikkelingsprojecten, het opzetten van logistieke faciliteiten, het samen zoeken naar de efficiëntste logistieke oplossingen in uw bestaande warehouse en het verzorgen van de gehele afhandeling van uw e-commerce bestellingen.

Het ondersteunen van grote klanten bij elke logistieke uitdaging is al gesneden koek voor Logent, maar na de recente overname van Misi Fulfilment is multi client fulfilment nu ook mogelijk. In Duiven worden momenteel meerdere grote en kleine klanten geïntegreerd in het in totaal 45.000 m2 grote magazijn. De imposante autostore met 75.000 bakken is een welkome toevoeging aan ons pallet van methodes voor een snelle en efficiënte manier van orderverwerking. Klik hier voor het filmpje op YouTube van het nieuwe warehouse in Duiven.

Met een eigen WMS-systeem en ICT-afdeling is pro-actief inspelen op de laatste trends en ontwikkelingen in de snel veranderende logistieke wereld van de e-commerce vanzelfsprekend voor ons.

Zo verandert er o.a. veel op het gebied van internationale zendingen. De douanes worden steeds strikter en de benodigde documentatie moet goed in orde zijn. Als je deze zaken echter goed regelt, dan garandeert dat voor een soepele doorstroming van de internationale zendingen.

Maar ook het registreren van het verbruikte verpakkingsmateriaal voor zendingen naar Duitsland hebben we al geregeld voor onze klanten. Uiteraard met het oog op de waarschijnlijkheid dat meer landen dit zullen gaan eisen in de toekomst. Zo zorgen we vooraf dat we voldoen aan de (nieuwe) regels en u klant er geen omkijken naar heeft.

Het beleveren van de BtoB EN BtoC klanten uit één voorraad zorgt bij veel van onze klanten voor winstgevende business-cases. Unieke software zorgt er voor dat de binnenkomende voorraden op het hoogste niveau worden ingeslagen. Dit scheelt tijd bij de inslag en u als klant dus kosten. Daarnaast zorgt het systeem dat er altijd voldoende losse artikelen beschikbaar zijn voor de BtoC orders en dat de BtoB orders op het hoogste niveau worden gepicked en verzonden. Ook dit scheelt veel tijd en kosten. We leggen u deze systematiek graag uit!

Grote klanten kunnen met onze ondersteuning fijnmaziger de logistiek laten verzorgen en kleinere klanten kunnen snel opschalen. Het beste van twee werelden bij Logent.

Wilt u vrijblijvend weten wat we voor u kunnen betekenen? Klik dan hier en geef aan waar uw interesse naar uit gaat. We komen graag met u in contact.

Dit artikel verschijnt op initiatief van LOGENT
Tekst en Beeld: LOGENT