Twinkle | Digital Commerce

‘Relaxhoeken’ met touchscreens bij Duifhuizen

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 0:52

Duifhuizen heeft een nieuw winkelconcept ontwikkeld, waarin een zogenoemde 'relaxhoek' een prominente rol speelt. In bereik van een koffiebar en minikoelkast kunnen bezoekers tassen en koffers shoppen op touchscreens.


De consument geniet volgens het nieuwe concept ‘van een maximale winkelbeleving, waarbij offline onlosmakelijk met offline is verbonden’. De winkels in Barneveld en Veenendaal zijn al opnieuw ingericht, binnenkort heropenen de deuren van een grote vestiging in Bergen op Zoom

Relaxhoek
Uit het persbericht daarover: ‘Door het toevoegen van een relaxhoek, kan de consument ervoor kiezen om zowel in de winkel als zittend via de aanwezige touchscreens te shoppen. De relaxhoek is tevens voorzien van een selfservice koffiebar en mini koelkast. Duifhuizen speelt in op de trend en vervaagt hiermee de grens tussen offline en online shoppen.’

Bestelzuilen
Duifhuizen heeft in totaal 26 winkels, de meeste in Zuidwest-Nederland. Het bedrijf, opgericht in 1953, experimenteerde al eens met bestelzuilen op de winkelvloer.