Zappos heeft weer iets nieuws bedacht om klanten te verwonderen. Het bedrijf gaat dozen verzenden die shoppers kunnen ombouwen tot bijvoorbeeld een schoenmaatopmeter, een smartphone-houder of een driedimensionale lama.
Vanaf 1 juni zal Amazon-prooi Zappos de nieuwe dozen verzenden, als onderdeel van zijn #ImNotABox-campagne, die out-of-the-box denken propageert. Reclamespotjes rond het thema zullen te zien zijn op nationale Amerikaanse televisiezenders.
Pakketpret bij Coolblue
‘Powered by Service’ is de pay-off van Zappos, ‘Delivering Happiness’ het credo van oprichter Tony Hsiesh. Hij schreef een boek met die titel, inspiratiebron veel voor klantgerichte ondernemingen. In ons land liet onder andere Coolblue zich door Zappos inspireren. De nummer 4 van de Twinkle100 daagt klanten uit creatief te zijn met de bekende blauwe verzendozen. Op het blog van Coolblue kunnen klanten de beste ‘pakketpret-inzending’ bepalen:
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Zappos laat shoppers knutselen met dozen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.