Wehkamp geeft klanten nu ook persoonlijk stijladvies via WhatsApp. Het online warenhuis zet in eerste instantie drie stijlexperts in die via de chatservice adviesvragen beantwoorden. Later wordt de functie verder uitgebreid.
‘Door het inzetten van Whatsapp heb je direct contact met de klant en kunnen we hen helpen bij het maken van de juiste keuze binnen de breedte van het fashionassortiment’, laat Puck Landewe, teamleider Redactie bij Wehkamp.nl, optekenen in een persbericht. ‘We merken namelijk dat onze klanten voortdurend op zoek zijn naar gemak en graag geadviseerd willen worden.’
Links de WhatsApp-functie.
Kosteloos
Landewe: ‘Met het personaliseren van onze website, ons online magazine en onze samenwerking met invloedrijke Nederlandse vloggers spelen we hier al enige tijd op in. Dat onze stijlexperts klanten nu ook live en geheel kosteloos advies geven via Whatsapp is voor ons een logisch vervolg’.
Warenhuis naar stijladviseur
Wehkamp profileert zich sinds begin dit jaar nadrukkelijk als stijladviseur. Het online warenhuis lanceerde een tv-reclame waarin het aangeeft elke individuele klant advies te geven van zijn vijftig stylisten. De experts hebben ieder een eigen 'shop' binnen Wehkamp, waar zij via artikelen en video’s tips geven aan klanten.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Wehkamp geeft stijladvies via WhatsApp
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.