Twinkle | Digital Commerce

Ralph Remkes aan de slag bij Beslist.nl

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 0:55

Ralph Remkes is begonnen als chief digital marketing bij Beslist.nl. Remkes was jarenlang werkzaam bij Bol.com, waar hij het partnerprogramma en het developers centrum introduceerde en aanstuurde. Neckermann.com was zijn laatste werkgever.

Na een goed jaar als marketingmanager bij Neckermann.com is Remkes op 1 september begonnen bij Beslist.nl. Hij is er verantwoordelijk voor de digitale marketingactiviteiten. Remkes stuurt de teams aan voor online advertising en zoekmachineoptimalisatie.

Behavioural marketing
Kees Verpalen, oprichter en CEO van Beslist.nl, zegt over Remkes’ aanstelling: 'We willen verdere stappen zetten in de richting van behavioural marketing. Hierin kan Ralph, met al zijn kennis en ervaring, van grote waarde zijn voor Beslist.nl.'

Van cpc naar cps
Beslist.nl, dat zich profileert als ‘het grootste online winkelcentrum van Nederland’, zit in een transitiefase: het bedrijf wil helemaal af van klikvergoedingen (cpc) en alleen nog verkoopcommissie (cps) innen van adverteerders. Voor de registratie van de commissie moeten webwinkeliers conversiepixels integreren, wat tot de nodige commotie heeft geleid.