Twinkle | Digital Commerce

crossborderchallenge

2017-05-27
18070
  • [nieuws]
  • 1:09

Durft u de uitdaging aan? De Cross Border Challenge is een gezamenlijk initiatief van Dexport en Twinkle met de bedoeling webwinkels een vliegende start in het buitenland te laten maken. Met behulp van diverse sponsors krijgen drie webwinkels de kans voet over de grens te zetten. Het gaat erom dat u in een nieuw land binnen 365 dagen probeert om uw doelstelling te realiseren.

Cross Border Event
Tijdens het Cross Border Event op 5 september in Bunnik maakt Twinkle-hoofdredacteur Marieke Verdonk de drie genomineerden bekend. Deze drie webwinkels krijgen de kans om in een nieuw doelland een vliegende start te maken dankzij een sponsorpakket ter waarde van 3000 euro. De genomineerde e-tailers worden vervolgens één jaar lang gevolgd door Twinkle. Met de media-aandacht en het sponsorpakket is het voor de genomineerden direct raak.

De sponsors die zich verbonden hebben aan de Cross Border Challenge zijn Daisycon, DHL, Docadata, Dexport, E-commerce Managers en Transfer.

Wie een uitdagende doelstelling durft te formuleren en deze het best weet te realiseren wint de Cross Border Challenge. De winnaar wordt bekendgemaakt op het Cross Border Event 2014.

Ga naar de site om alles te lezen over het sponsorpakket en om het deelnameformulier in te vullen.