Twinkle | Digital Commerce

Kleertjes.com lanceert eigen glossy

2017-11-08
180101
  • 1:12

Kleertjes.com wil zijn klanten inspireren met een glossy van 36 pagina’s. Deze week valt het magazine op de mat bij ruim driehonderdduizend Nederlandse gezinnen. De glossy is ook online te lezen. Getoonde artikelen linken naar de bijbehorende productpagina’s.  

‘Kleertjes’, zoals de glossy is gedoopt, moet voortaan twee keer per jaar verschijnen, in een winter- en een zomereditie, eventueel aangevuld met specials. Het blad staat vol met interviews, trendverhalen, winacties, aanbiedingen en een aantal terugkerende rubrieken.
 
Verspreiding
Kleertjes wordt verspreid onder vaste klanten van de nummer 49 van de Twinkle100, huis aan huis bij gezinnen met kinderen in Nederland en als bijlage bij Mama Magazine. Het magazine is ook online te lezen, laat Kleertjes.com weten in zijn digitale nieuwsbrief van vanmiddag. Via een muisklik op getoonde artikelen worden lezers naar de webwinkel geleid:



Foundig mother
Deze zomer vertrokken CEO Joost van Gaal en manager e-commerce Peter Reddering bij Kleertjes.com. Op ad interim basis vervult Jeroen Quaegebeur (van aandeelhouder Mentha Capital) de functie van algemeen directeur, Jeroen Bos die van e-commerce manager. Founding mother Claudia Willemsen is tijdelijk commercieel directeur.

Fysieke winkel
Willemsen is ‘apetrots’ op het fysieke magazine van Kleertjes.com, dat vijf jaar lang over een fysieke winkel beschikte. Waarom die werd geopend en weer gesloten legt Willemsen uit onder haar laatste column voor Twinkle.