C&A blijft voorlopig zijn kledingcollectie op internet verkopen via Wehkamp.nl. Daartoe hebben beide bedrijven vrijdag een vierjarig contract getekend. C&A wordt preferred partner van Wehkamp.nl.
Eén van de belangrijkste redenen van dit succes, is ongetwijfeld het feit dat de consument 24 uur per dag C&A-mode kan kopen, aldus de beide winkelbedrijven. De twee winkels zijn enthousiast over de samenwerking omdat ze zich beide richten op dezelfde doelgroep; namelijk het gezin.
Zowel de 122 C&A-vestigingen als de site van Wehkamp worden jaarlijks door 65 miljoen consumenten bezocht, zo stellen de bedrijven. 'Voor C&A betekent de verkoop via Wehkamp.nl een verdubbeling van het aantal bezoekers', reageert Martijn van der Zee, marketing directeur bij C&A.
De proef met de verkoop van C&A-kleding via Wehkamp ging een jaar geleden van start. Volgens Roelof Jousma, marketing directeur van Wehkamp, is de verkoop van mode op Wehkamp.nl extra succesvol dankzij C&A. 'Mede dankzij C&A zijn wij het webwarenhuis met de grootste modemall. Door de attractiviteit, naamsbekendheid en schaalgrootte van C&A hebben wij ons kledingaanbod in de webwinkel verbreed en daarmee de traffc naar onze site kunnen vergroten', aldus Jousma.
C&A-mode nog zeker vier jaar op Wehkamp.nl
2008-04-14T00:00:00
2017-05-26
170130
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
C&A-mode nog zeker vier jaar op Wehkamp.nl
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.