Twinkle | Digital Commerce

Multichannel is key!

2017-05-26
  • 0:56

Update 30-5, 13.45 reactie Mintel.

Multichannel is key. Het is niet de eerste keer dat retailers dat te horen krijgen, maar als u een kleine 3.000 pond (4.500 euro) neertelt voor het rapport dat dit uitwijst, weet u het zeker. Maar dan weet u meteen een hoop meer, hoor.

Mintel European Retail Intelligence heeft de Europese homeshopping-markt (19 landen) onderzocht en kwam tot de conclusie dat die wordt gedomineerd door online-retail. Uitkomsten die voor ons land gestaafd worden in de Thuiswinkel Markt Monitor. Mintel becijferde dat er in de Europese homeshopping-markt 81 miljard euro omgaat.

Wie de inhoudsopgave doorscrollt, is wel even bezig, en snapt de forse prijskaart die aan het rapport hangt.

Ik zal kijken of we voor Twinkle een summary - het hele rapport is wat hoog gegrepen, ben ik bang - te pakken kunnen krijgen.

Contact gehad met Mintel. Voor vragen kunt u terecht bij:

Mette Holm
Account Executive - Holland
Mintel International Group
Phone: 0044 207 606 6000
Email: mholm@mintel.com

Iets meer over het onderzoek (de opzet en enkele definities) vindt u hier Home Shopping - Europe - April 2007 (Word-document).

Speciaal voor Aad Weening: In this report we use data provided by the leading European trade associations EMOTA and FEDSA. ;-)