De deadline om een case in te sturen voor de EMMA-award nadert. Organisaties hebben nog tot 1 augustus de tijd. Tijdens de vijfde Nationale E-mail Marketing Conferentie worden de awards voor beste, meest effectieve of creatiefste e-mailcampagne uitgereikt.
Criteria
Volgens de jury wordt gekeken naar onder andere de effectiviteit van de campagne, waarbij factoren als respons en budget meegenomen worden. Ook creativiteit (waaronder opmaak, lay-out, content), inzet van middelen (onder andere personeel, budget) functionaliteit, en innovatieve elementen spelen mee bij de beoordeling. Daarnaast kijkt de jury naar de wijze waarop het database is opgebouwd (permissie van de ontvanger is een vereiste) en resultaten en opzet van eventuele ondernomen commerciële testen.
De jury bestaat dit jaar uit Marc Borgers, zelfstandig marketing adviseur, Beer Flik, managing director Dynamic Zone, Peter Joziasse, manager Innovatie Management TPG Post, Michel Schaeffer, bol.com en Paul Petermeijer, managing director BBP.
Conferentie
De conferentie vindt op 7 september plaats. Naast het verkrijgen van inzicht in de rol die e-mail kan spelen bij de communicatie van de organisatie wordt ook ingegaan op economische kracht van e-mailmarketing, een manier om relaties met klanten te bouwen en te behouden, om informatie te ontvangen en om in samenwerking met klanten producten en diensten te verbeteren. De afgelopen jaren zijn de mogelijkheden om met klanten in gesprek te gaan enorm gegroeid. Nieuw dit jaar zijn de parallelsessies (korte powersessies gericht op een specifiek onderwerp) in de middag waarbij onderscheid gemaakt wordt tussen beginners en gevorderden.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Deadline inzenden case EMMA-awards nadert
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.