Twinkle | Digital Commerce

'Mensen inspireren om hun eigen interieurstijl tot uiting te laten komen'

2023-03-15
1120630
  • [interview]
  • 1:15

Zuiver Group is in 1998 opgericht door vier jeugdvrienden. Met een divers merkenportfolio (Zuiver, Dutchbone, Bold Monkey & Banne) weet het bedrijf mensen te inspireren en hun eigen interieurstijl tot uiting te laten komen. We spreken Maarten Dubbelman, Head of E-commerce, over het bedrijf en over het lidmaatschap bij Thuiswinkel.org.

Een breed pallet aan merken in diverse afzetkanalen

“We hebben een breed pallet aan merken in diverse afzetkanalen. Hierdoor is het behouden van focus en het bepalen van de juiste richting soms lastig. We kunnen niet elke kans verzilveren, hoe mooi de kans ook is. We hebben het doel gesteld om te bouwen aan sterke merken, een strategische pijler die meeweegt in de keuzes die we maken”, vertelt Maarten.

Duurzaamheid is voor het bedrijf één van de punten dat bij kan dragen om te bouwen aan een sterk merk. ”Passend bij onze bedrijfsnaam & naam van ons grootste merk zijn we onze reis naar verduurzaming gestart. Zo introduceerde we in 2019 ons eerste duurzame productontwerp in onze collectie, de Zuiver Thirsty stoel, gemaakt van geupcyclede PET-flessen. Daarnaast won de circulaire Bloom lounge chair van ons merk Banne, gemaakt in Italië van gerecycled LDPE-plastic, vorige maand nog een Archiproducts award voor meest duurzame design. Het is mooi om te zien dat onze inspanningen worden beloond!”, vertelt Maarten.

Lidmaatschap bij Thuiswinkel.org

“Het Thuiswinkel Waarborg zorgt ervoor dat mensen zorgeloos bij ons kunnen bestellen, het logo straalt vertrouwen uit. Daarnaast zorgt de jaarlijkse check ieder jaar voor verbeterpunten, hierdoor zijn onze webshops 100% in lijn met de laatste wetgeving”, aldus Maarten. Bekijk het hele interview op www.thuiswinkel.org/zuivergroup.