Parfumerie Douglas opent een webshop in Denemarken. Daarmee zet het Duitse bedrijf zijn eerste stappen in Scandinavië.
De nieuwe webshop zal in eerste instantie zo’n 40.000 producten bevatten, waarna het assortiment geleidelijk wordt uitgebreid. Het productaanbod wordt afgestemd op de beautytrends in Denemarken en wordt volgens Douglas sterk beïnvloed door de toegenomen vraag naar natuurlijke ingrediënten, duurzame producten en zogenaamde ‘clean beauty’-producten. Douglas is, samen met dochterondernemingen Parfumdreams en Niche Beauty, inmiddels aanwezig in meer dan 26 Europese landen.
‘Met de nieuwe webshop in Denemarken breiden we onze Europese aanwezigheid in e-commerce uit in een zeer aantrekkelijke regio,’ vertelt Nicole Nitschke, ceo van Douglas in de DACH-regio. ‘ De Deense markt heeft een groot potentieel in e-commerce, waar we gericht gebruik van zullen maken. We zullen ons aanbod geleidelijk uitbreiden en zo onze klanten ook in de Scandinavische landen de beste winkelervaring bieden.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Douglas lanceert Deense webshop
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.