Twinkle | Digital Commerce

Albert Heijn kan groeiend aantal online orders niet aan

2020-10-16
1000562
  • [nieuws]
  • 0:52

Het is momenteel niet mogelijk om online een bestelling te plaatsen bij Albert Heijn. De supermarkt kan het groeiend aantal bestellingen niet aan.

Dat is te lezen op de website van de keten. ‘We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je snel weer je boodschappen kunt bestellen’, leest het bericht. Het is ook niet mogelijk om via de klantenservice een bestelling te plaatsen, een bestaande bestelling wijzigen kan wel. Volgens Albert Heijn heeft de drukte met online bestellingen ervoor gezorgd dat er nu geen nieuwe orders gedaan kunnen worden.

Op het Twitter-account van de supermarkt valt te lezen dat ook een bestelling wijzigen niet zonder problemen verloopt. Bestellingen kunnen niet worden afgerond, verdwijnen compleet of er staan plots grote hoeveelheden van producten in de mandjes van klanten. Volgens Albert Heijn ondervindt de super een nasleep van een technische storing, waar ze de afgelopen dagen op zowel de website als in de AH-app, last van hebben gehad.