De Amerikaanse super Walmart gaat het voor meer consumenten mogelijk maken om de abonnementsmodel Delivery Unlimited te gebruiken.
Delivery Unlimited is een abonnementsmodel waar klanten 12,95 dollar per maand of 98 dollar per jaar betalen voor de gratis levering van boodschappen. In juni begon Walmart op proefbasis met dat abonnementsmodel, in een viertal steden. Volgens TechCrunch breidt de super deze dienst nu razendsnel uit. Aan het eind van het jaar zou Delivery Unlimited bij meer dan de helft van de Walmart-winkels in de Verenigde Staten moeten gelden.
'Met Delivery Unlimited bieden we meer waarde en besparen onze klanten veel geld', aldus Janey Whiteside, chief customer officer van Walmart.
Zonder het abonnement betalen consumenten 10 dollar per boodschappenlevering. Delivery Unlimited is dan ook interessant voor klanten die twee of meer keer per maand boodschappen laten bezorgen door Walmart. Voor Walmart is het tevens een goede zet om de strijd aan te gaan met andere abonnementsmodellen van concurrerende retailers, zoals Amazon Prime en Whole Foods.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Walmart breidt abonnementsmodel Delivery Unlimited uit
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.