Het Canadese Shoes.com heeft zijn drie websites zonder aankondiging uit de lucht gehaald. De afgelopen maanden trok Shoes.com meer dan een kwart minder bezoekers dan het jaar ervoor, wat de schoenenverkoper waarschijnlijk de das omdeed.
'Een beperkte groep werknemers blijft de komende weken aan terwijl het bedrijf alle activiteiten stopzet,' meldt Shoes.com volgens vaktitel Internet Retailer in een verklaring. Op mail en telefoon reageert het bedrijf niet meer.
Neergaande lijn
Shoes.com zette afgelopen jaar 89,2 miljoen dollar om, tegenover 223 miljoen dollar in 2015. In dat jaar ontving de e-retailer nog een investering van 45 miljoen dollar. In de feestdagenperiode van 2015 bezochten 3,8 miljoen consumenten Shoes.com, tegenover 2,7 miljoen in de afgelopen maanden.
Nieuw bestuur
Opmerkelijk is dat Shoes.com slechts enkele maanden geleden nieuwe namen op zijn topposities plaatste. Voormalig Travelocity-manager Brad Wilson startte in september als algemeen directeur, ook stelde Shoes.com diezelfde maand een nieuwe senior director of acquisition en director of marketing analytics aan.
Bekijk ook: 'Video Vrijdag: Shoes.com in strijd met Zappos' (29-01-'16)
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Shoes.com op zwart
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.