Blokhutvillage.nl heeft de Gouden Admarkt Topaward van Marktplaats Zakelijk gewonnen. Het bedrijf wordt geprezen om de durf om de onderneming vanuit één advertentie op Marktplaats.nl te laten groeien.
Blokhutvillage.nl begon als een advertentie voor schuttingen op het Nederlandse handelsplatform. Vanwege de vraag naar complete blokhutten, veranderde het bedrijfje van core business en breidde het uiteindelijk uit naar een onderneming met een webshop en vijf fysieke locaties.
Toekomstvisie
‘Oprichters Jan en Hanneke van Kooten hebben de kracht van Marktplaats slim gebruikt en bewijzen dat je geen verstand van internet hoeft te hebben om uiteindelijk een succesvolle online ondernemer te worden’, zegt Olivier van Duijn, directeur van Marktplaats. ‘Dat samen met de mooie groeicijfers en duidelijke toekomstvisie maakt ze een terechte Gouden Topaward-winnaar.’ Van Kooten Tuin & Buiten Leven wint een advertentiebudget van vijfduizend euro op Marktplaats.nl.
Zilver en brons
Het is de zesde keer dat Marktplaats Zakelijk de Admarkt Topawards uitreikt. Het gaat om ondernemingen die uit een advertentie op Marktplaats.nl zijn ontstaan. De zilveren prijs gaat dit jaar naar Kofferstunter.nl uit Hoofddorp, de bronzen prijs naar Suitsyouwell.nl uit Ede.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Blokhutvillage.nl wint Gouden Admarkt Topaward
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.