Ambiance Technology heeft een webshop geopend met accessoires voor zijn Wolfgang smartphones. De Nederlandse fabrikant slijt onder meer batterijen, laders en beschermhoesjes voor zijn nieuwste toestel, dat sinds zaterdag te koop is bij Aldi.
Ambiance Technology verkoopt op Wolfgangmobile.com accessoires voor alle telefoons die tot op heden zijn uitgebracht. Het assortiment varieert van usb-kabels tot lederen etuis.
Nieuw terrein
De Wolfgang-toestellen zelf zijn (nog) niet te koop op de site van de Nederlandse fabrikant, die op prijs concurreert met giganten als Apple en Samsung. ‘Met de webshop begeven we ons op een voor ons nieuw terrein. Laten we ons daar eerst op concentreren’, verklaart oprichter en mede-eigenaar Eric Schouten.
Ambiance Technology
Ambiance Technology, dat hoofdkantoor houdt in Hilversum, bestaat al bijna twintig jaar. De maker van custom made consumentenelektronica voor de Europese markt heeft verschillende productielocaties in Azië. Voor het eerst verkoopt het bedrijf nu ook direct aan Nederlandse consumenten. Die betalen 3,95 euro aan verzendkosten. Betalen kan vooralsnog alleen met iDeal.
wel leuk, echter erg jammer dat de telefoons NIET verkrijgbaar zijn bij de ALDI.
@paul: ben je in de winkel geweest?
Ik zie de telefoon in ieder geval niet meer als aanbieding op de site van Aldi staan. Het toestel was daar overigens niet te koop; Aldi heeft geen Nederlandse webwinkel.
Wat te koop bij de Aldi. Vergeet het maar. Een lokkertje, men had maar 4 toestellen op de dag van verkoop. Als ik Eric Schouten was zou ik direct de samenwerking met de Aldi stopzetten. Wat een waardelose zaak.
Het zou fijn zijn als jullie de telefoons ook gaan aanbieden via jullie site. Bij de Aldi zijn de telefoons over het algemeen al uitverkocht als de winkel opengaat op de dag dat de verkoop van de telefoons van start gaat. ????????
NIET aan beginnen!!Als je er een probleem mee krijgt loop je tegen een grote muur van loze beloftes op en het levert alleen een hoge telefoonrekening op. Laten ze er eerst bij Ambiance Technology voor zorgen dat de klantenservice in orde is.
geweldig! een webshop waar je accessoires kan kopen voor telefoons die altijd bij Aldi ,,uitverkocht" zijn en nergens anders te verkrijgen,..wat een lachertje!ook de naam van AT wordt hierdoor met volksverlakkerij geassocieërd,door toedoen van Aldi.reeds verschillende malen op openingstijd van een filiaal aanwezig geweest, maar ja, wanneer het filiaal er dan in een woonwijk met 30000 mensen slechts 8 op voorraad heeft is de kans op succes minimaal!schande! bij deze dan ook de vraag aan het publiek om Aldi te mijden tot eindelijk eens aan de klant wordt gedacht en niet alleen aan het feit dat er klanten gelokt moeten worden; deze zoveelste misser heeft mij doen besluiten om in het het vervolg aan de overkant van de straat de Lidl te bezoeken, en velen met mij, dus, in de toekomst nooit meer naar de Aldi!hopelijk kan AT hier ook iets mee doen, ook deze naam gaat hierdoor naar de k****
Vier keer bij de aldi vestigingen in apeldoorn geweest, zelfs van tevoren gebeld met het filiaal als je dan komt zijn er geen telefoons meer en als je dan door vraagt wordt de medewerker nog beledigend ook.
Ik heb gelukkig wel een telefoon kunnen bemachtigen bij de aldi en ben er heel blij mee. hij is beter dan mijn galaxy s3 die ik 3x heb moeten opsturen via dixons wat een slechte sevice daar bij samsung zeg en dat voor zon duur toestel. maar uit eindelijk mijn geld terug gekregen. de wolfgang werkt super. alleen jammer dat de meeste aldis er maar 5 hadden.
Ook AT-AS40D aangeschaft. Werkt super! Heb als bescherming een Green Burry riemtasje aangeschaft(Rakuten.de). Maar mijn vraag is of iemand mij op het spoor kan zetten van een lader in m'n auto! Alvast bedankt voor reacties.
als je de originele lader hebt ,dan heb je dus ook een usb lader(uit lader trekken)dus een usb ladertje in de sigaretten aansteker ,kabel er in en laden maar.
Inmiddels bij Aldi aan de Koninginnelaan in Apeldoorn een toestel gekocht de wagen die ze kwam afleveren was te laat het personeel is daar zeer klant vriendelijk, bood ons excuus aan voor het wachten en een kopje koffie.
Aldi heeft dus ook personeel om trots op te zijn
Mensen die géén teleefoon hebben kunnen bemachtigen, prijs jezelf rijk! In 2 maanden al 4x mijn telefoon terug gestuurd! Heb nj al de 2e vervanging en het wordt er niet beter op. Zelden zulke spijt van mjjn aankoop gehad. Service en commynicatie heeft ambiance geen kaas van gegeten helaas. Ben het eens met Anneke, loop tegen dezelfde muur op.
Helemaal mee eens, vooral de service van ambiance technology, Stuur je een telefoon op waar het touchscreen van niet meer werkt, na twee en half week eens informaeren hoe het ermee staat omdag ik nog geen reactie had gekregen. .."ja mevr er zit een barst in het scherm" ja dhuu dat weet ik ook , hoeven jullie niet te repareren maar wel het tochscreen.. mevr, mag ik uw email adres? ja dat mag, na één min kreeg ik al meel dat de accu connector afgebroken was ???? kosten 78 euro!!! zit niet in de garantie. Na wat nader onderzoek op google kom ik er achter dat dit type nummer hier meer last van heeft van loszittende connectors ... porduktie fout!!!! maar garantie HO MAAR !!!!
DUS KOOP NOOIT GEEN WOLFGANG!!!! als je een probleem hebt heb je dus gewoon pech , en ben je je geld kwijt.
Hoi, Bij alle vestigingen hier in de buurt, Friesland, volop Wolfgang te koop. In 3 verschillende types,.personeel is zeer behulpzaam, vriendelijk en netjes.
Mensen kijk eerst eens op de facebook site van Wolfgang. Er staan zoveel klachten over de klantenservice van Ambiance! Mij hebben ze ook weer afgescheept met een standaard, nietszeggend antwoord. Ze hadden mij gevraagd om een brief te sturen en dat heb ik gedaan. Krijg je als antwoord dat ze de brief goed hebben bekeken bla bla bla. Klopt, ze hebben de brief alleen niet GELEZEN. En zo ben ik, net als vorig jaar, gewoon met een smoes aan de kant gezet. Over de Aldi geen kwaad woord maar laten ze stoppen met de verkoop van spullen van Ambiance Technology!!
dames en heren,
het is mij zonder problemen gelukt bij Aldi een toestel te kopen. Ik moet zeggen dat ik mij erg lang heb verzet tegen een smartphone en het conventioneel nog altijd met een mobieltje deed. Ben nu een week bezig maar vind het allemaal geweldig. Ik heb helemaal niets te klagen. het werkt allemaal en gisteren overgestapt in combinatie met Ziggo Mobiel. In de instructie van Ziggo had ik niet de keuze een Wolfgang toestel te kiezen. Het werkt allemaal zonder problemen.
Nu nog een beschermhoesje en ja die kon ik bij ons in het dorp bij de locale phone winkel niet kopen maar die ga ik hier vinden.
ik vind het een perfecte prijs kwaliteit verhouding en natuurlijk heb ik alle testen rond dit toestel gelezen.
Ook ons toestel deed het niet meer, deze opgestuurd. kreeg eerst een mail dat hey scherm kapot was, hier tegen ingegaan dat dit bij het opsturen niet het geval was. Mail teruggekregen dat de batterijconnector was afgebroken, als deze een beetje los zou zitten zou dit onder de garantie vallen, maar bij ons was hij helemaal afgebroken, geen garantie. de telefoon is alleen open geweest bij het installeren van de simkaart. Kosten 80,-. na mailtjes over en weer laat ik de telefoon ongerepareerd terug sturen. Zeer slechte service en nooit meer een WOLFGANG.
Inderdaad slechte service van Wolfgang. Oplader al na 6,5 maand kapot. Reactie Wolfgang: op accessoires zit maar 6 maanden garantie ! Volgens mij heb je een oplader en snoertje gewoon nodig, anders kun je m niet gebruiken.... Hoezo accessoires ?
Ambiance Technology weet niet beter dan slechte service te verlenen voor die bagger telefoons die ze maken onder de naam Wolfgang.
Rotzooi rotzooi... ROTZOOI!!!
Kapot moederbord in 4 maand en wacht nu al meer dan een MAAND!!!!!!! Op mijn te repareren toestel?!!!
Wat een stelletje criminelen daar!!!
Smartphone net uit garantie. 2 Jaar lang problemen met speaker die het soms niet deed. Altijd en eeuwig geeft hij aan dat er onvoldoende ruimte is voor updates en er is gewoon meer dan voldoende ruimte. Service van AT waardeloos !!
Ik heb mijn Wolfgang twee maal opgestuurd aan Ambiance Technology en twee maal is deze door hen gerepareerd zonder kosten en..... buiten de garantieperiode. Dus van criminelen kan ik echt niet spreken!!!
Alles keurig verzorgd en de phone doet het nog steeds.
Ook ik heb een heel groot probleem met Ambiance Technology. Wat een ... service!!!!! Ook mijn telefoon is opgestuurd voor het vervangen van een accu, die heel snel leeg is. Ben hem bijna al 3 weken kwijt. Na verschillende telefoontjes en E-mail's gepleegd te hebben om te vragen waarom het zo lang duurt zegt men mij dat ik terug gebeld word of gemaild word hoe het er mee staat. Aan me hoela, je hoort echt niets van ze. Dus nogmaals een ... service!!!!!
Bij ons is de accu binnen een jaar defect. De bestaande accu is niet te vinden. Een vervanger is niet te krijgen. Al een aantal malen contact gehad met Wolfgang. Moeten maar goed de site in de gaten houden. Op de vraag hoelang het kan gaan duren krijg je alleen sorry voor het probleem te horen. Verder moet je het maar uitzoeken. Toffe firma is het.
De Aldi zal blij mee zijn met zo'n leverancier!
Ik wacht al sinds 17 september op een nieuwe accu voor mijn Wolfgang AT-AS55HD1! 3 oktober werd de verkeerde bezorgd. Moet nog steeds wachten op de zending uit China! Per boot????
Gebruik al jaren wolfgang AT-AS53N nog nooit wat gehad ben nu alleen toe aan het twede bescherm hoesje, dus niets dan lof,mijn volgende smart fone is zeker een wolfgang
Inmiddels aan mijn 4e wolfgang toe, een AT-AS45LTE, waarvan helaas eind mei scherm brak. begin juni opgestuurd.
Wacht nog steeds op terugzending. 2 bericht gehad dat toestel klaar was maar er met verzending iets was misgegaan. Daarna niets meer gehoord.
Servicelijn wordt niet opgenomen; ook Hilversum onbereikbaar; webshop uitverkocht vwb telefoons.
Weet iemand of het bedrijf nog bestaat en wie behalve Eric Schouten nog meer aandeelhouder is?