HelloFresh heeft een minderheidsaandeel verworven in de Russische aanbieder van maaltijdboxen Chefmarket. Het gaat om een aandeel van 10 procent.
Volgens HelloFresh is de investering een strategische stap om in de Russische markt van online food te stappen. Een markt met ‘een aanzienlijk groeipotentieel’, aldus de Duitse maaltijdboxbezorger.
‘We zijn enthousiast over de investering die ons in staat zal stellen om verder uit te breiden en onze wereldwijde voetafdruk te versterken’, aldus cco Ed Boyes van HelloFresh.
HelloFresh laat niet precies weten hoeveel het investeert in Chefmarket. Wel is duidelijk dat het gaat om een bedrag minder dan 10 miljoen euro.
Chefmarket voorziet klanten op wekelijkse basis van maaltijdenboxen met lokale ingrediënten. Momenteel werken er ruim 200 mensen bij het bedrijf.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
HelloFresh investeert in Russische aanbieder van maaltijdboxen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.