Luccy.com heeft voor het eerst sinds de opening van het webwarenhuis een nieuwe partner toegevoegd. Met de entree van Trendjuwelier.nl heeft de site voortaan ook horloges en sieraden in de aanbieding.
Luccy.com werd in november vorig jaar in de lucht gebracht door Omoda.nl, Travelbags.nl, Voorwinden, Drogisterij.net, Intersport Daka en de Body Cover Group (After Eden). Het is de bedoeling dat webshoppers die bij Luccy (spreek uit: Loetsie) winkelen combinaties maken van kledingstukken, schoenen, parfums en accessoires. Eén plus één zou door cross- en up-selling drie kunnen worden, is het idee.
Zelfstandige webwinkel
Alle leveranciers van het webwarenhuis voor lifestyleproducten zijn klant bij XSARUS, een e-development & consulting bureau. Ze bieden (een deel van) hun assortiment behalve in hun eigen webshops ook te koop aan op Luccy.com. ‘In principe kun je de namen van de participanten weer vergeten’, zei XSARUS-directeur Paul Kieviet begin dit jaar in Twinkle. ‘Luccy.com is een zelfstandige webwinkel die ook enkel communiceert vanuit de naam Luccy.’
Bekendheid vergroten
Luccy, dat zelf betalingen int, marketing bedrijft en een klantenservice draaiende houdt, heeft er met Trendjuwelier.nl een zevende partner bij. Een woordvoerster van XSARUS laat weten dat er momenteel geen gesprekken lopen met andere (web)winkeliers die het assortiment op Luccy.com verder zouden kunnen verruimen. De focus ligt voorlopig op het genereren van grotere bekendheid voor het platform.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Webwarenhuis Luccy.com breidt uit met horloges en sieraden
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.