Twinkle | Digital Commerce

(Re-)Connect Retail Award naar Bol.com

2018-06-11
1440810
  • 0:53

Nog geen maand na de uitverkiezing tot 'Beste webwinkel van Nederland' heeft Bol.com opnieuw een prijs te pakken. De mediawinkel is de eerste online-retailer die de (Re-)Connect Retail Award in de wacht heeft gesleept.

De (Re-)Connect Retail Award stelt de (her-)aansluiting met klanten centraal en is gebaseerd op het onderzoek Trends in Retail, dat TNS Nipo uitvoert in opdracht van Capgemini. Kanshebbers worden beoordeeld op attractiviteit, commitment en brand equity.

Onverminderd enthousiast
Bol.com was de eerste webwinkel die werd genomineerd voor de award en liet medekanshebbers Jumbo en Albert Heijn uiteindelijk achter zich. Directeur Daniel Ropers, die niet voor het eerst een prijs in ontvangst mocht nemen, reageert onverminderd enthousiast: 'Het is geweldig om deze (Re-)Connect Award te winnen. We vonden het al fantastisch genomineerd te zijn voor deze prijs, maar dat consumenten Bol.com nu zelfs boven giganten als Jumbo en Albert Heijn plaatsen, laat zien dat we inmiddels tot de meest gewaardeerde winkels en retailmerken van Nederland behoren.'