Twinkle | Digital Commerce

Startupbootcamp E-commerce zoekt zelf naar innovaties

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 1:12

Startupbootcamp E-commerce gaat voor een nieuwe editie van zijn acceleratieprogramma zelf op zoek naar de beste e-commerce startups in Europa. Via een ‘FastTrack Tour’ doet de groeiversneller negen steden aan om de tien gelukkigen te vinden.

Startupbootcamp, opgezet in Kopenhagen, organiseert internationale acceleratieprogramma’s voor veelbelovende jonge bedrijven. Zij krijgen toegang tot een netwerk van experts in een intensief traject van drie maanden. Daarna presenteren de deelnemers hun bedrijf op ‘Demo Day’ aan investeerders. Onze hoofdstad biedt de thuisbasis voor het e-commerce programma van Startupbootcamp, met partners als Ahold, Rabobank, Centraal Beheer en eBay.

Tour langs Europese steden
Voor de derde editie organiseert Startupbootcamp E-commerce vanaf 27 mei een eigen tour langs Amsterdam, Eindhoven, Barcelona, Lissabon, Hamburg, Rome, Manchester, Londen en Helsinki. Daar nodigt het jonge bedrijven uit om zich te presenteren en krijgen zij één-op-één-feedback van experts uit de branche.  

Aanmelden
Startups kunnen zich voor de FastTrack Tour of Startupbootcamp Connect (de online versie van FastTrack Tour) aanmelden op de website van de organisatie. Ook is het voor jonge bedrijven nog steeds mogelijk om zichzelf in te schrijven voor deze editie van Startupbootcamp E-commerce. Dit kan tot 29 juli, op 10 oktober gaat het programma van start met de tien beste ondernemingen. Demo Day vindt plaats op 20 januari 2017.

Lees ook:
Startupbootcamp E-commerce in converteerbare obligaties (20-7-2015)