Prime-leden kunnen vanaf nu, naast de fysieke Dash-knoppen, ook een digitale knop indrukken om hun favoriete items te bestellen. Op Amazons website en app verschijnen de koopknoppen automatisch wanneer consumenten een product recent of herhaaldelijk kochten.
Met de digitale transitie van de Dash-knoppen probeert Amazon het voor zijn Prime-abonnees nog makkelijker te maken een product aan te schaffen. De digitale knoppen zijn beschikbaar voor miljoenen producten die Amazon bezorgt. Ze zijn bovendien gratis; de fysieke Dash-button kost vijf dollar.
Kritiek
Na de lancering van de Dash-knop in Amerika en Europa kreeg Amazon kritiek van onder meer Slice Intelligence, dat concludeerde dat de koopknoppen slechts sporadisch gebruikt werden door bezitters. De Duitse consumentenbond sleepte de e-commerce reus zelfs voor de rechter, omdat deze niet aan online verkoopregels zou voldoen.
Dash-koopknoppen nu ook digitaal
2017-01-20T11:39:00
2017-05-28
180101
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Dash-koopknoppen nu ook digitaal
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.