Dinsdag 26 september 2006

5391 keer gelezenNu reageren

Samenwerking Thuiswinkel.org en Leerstoel

Geen afbeelding beschikbaar

Thuiswinkel.org wil actief bijdragen aan onderzoek en onderwijs binnen de branche en wordt per 1 januari 2007 sponsor van de Leerstoel eMarketing & Distance Selling aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Dat heeft de branchevereniging zojuist bekendgemaakt tijdens haar lustrumcongres,Thuiswinkel Update.

Samen met enkele grote leden gaat deThuiswinkelorganisatiede leerstoel financieel en inhoudelijk ondersteunen. De leerstoelheeft onder andere tot doeleen basis te leggen voor een verdieping van de ontwikkelingen. Dit gebeurtop basis van een combinatie van het verzorgen van een minor als afstudeervariant, een grote betrokkenheid bij de opleiding e-Commerce en door wetenschappelijk onderzoek. Cor Molenaar is als hoogleraar aangesteld om aan de leeropdracht uitvoering te geven.

Met de toetreding van Thuiswinkel.org wijzigt de huidige Leerstoel eMarketing haar naam per 1 januari 2007 in Leerstoel eMarketing & Distance Selling. De Leerstoel wordt dan actief ondersteund door Rabobank, HTM, Luzac, CendrisBSC en Thuiswinkel.org. Voorzitter van het bestuur is Theo Schellekens, voormalig directeur van Wehkamp.


0

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:

- E-mailmarketing (Marketing)



Geef nu als eerste een reactie op:
Samenwerking Thuiswinkel.org en Leerstoel










Code (zie plaatje hierboven)



Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Twinkle behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.