Dynalogic bezorgt voortaan wasmachines, speelhuisjes en andere grote artikelen voor Bol.com. De grootste webwinkel van Nederland werkte voor deze grote producten eerder samen met Extra@Home van PostNL, dat de belangrijkste bezorgpartner blijft voor kleinere artikelen.
Onder de noemer 2XLinhome bezorgt Dynalogic sinds medio vorig jaar grote producten met twee man in een tijdvak naar keuze. Uit het persbericht van deze week: ‘Tevens biedt Dynalogic de mogelijkheid aan Bol.com om in de toekomst inbouw- en montageservices aan te bieden aan hun klanten.’
Het zijn diensten waar PostNL ook extra inkomsten uit wil halen. Het bedrijf zette met Extra@Home jaren geleden al een bekroonde tak op voor tweemansbezorging en installatiediensten, uitgebreid na de overname van activiteiten van Fiege. Bol.com kiest nu echter voor een andere partij.
Alle diensten op alle dagen
De nieuwe partner Dynalogic omschrijft zichzelf als ‘specialist in personalized logistics’. Het bedrijf tekent onder andere voor de same day delivery services van Bax-shop.nl, Coolblue, Greetz en Nespresso, desgewenst ook op zondag. ‘Ons doel is: alle diensten op alle dagen’, motiveerde business development manager Edwin Kersbergen afgelopen zomer aan Twinkle.
‘We spelen in op de marktbehoefte. Het onderscheid tussen werkdagen en weekenddagen vervalt. Desgewenst bezorgen we bijvoorbeeld ook zondagochtend vroeg bij webshoppers. We werken eraan om de tijdvakken op die dag kleiner te maken en we willen ook tweemansbezorging op zondag gaan verzorgen.'
Lees ook: Coolblue bouwt keukenapparatuur nu ook in (20 juli 2015)
Omdat BOL.com nu Dynalogic gebruikt voor het leveren van grotere artikelen, zal ik en vele andere consumenten ergens anders gaan bestellen. De service van Dynalogic is zo slecht dat klanten bij de webwinkeliers weglopen. Het internet staat vol slechte ervaringen over dit bedrijf.
Webwinkeliers, denk na voordat je in zee gaat met Dynalogic en doe zelf een klein onderzoek naar klanttevredenheid over dit bedrijf.