Twinkle | Digital Commerce

Vergelijk.nl verder met nieuwe website

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 1:06

Vergelijk.nl is in het nieuw gestoken. In het mobile first design wordt de homepage voor een heel groot deel in beslag genomen door de zoekfunctie. Ook de mogelijkheden voor persoonlijk advies worden benadrukt.


Het nieuwe Vergelijk.nl weerspiegelt een aantal inhoudelijke wijzigingen die eigenaar The Compare Group de afgelopen periode doorvoerde. Vergelijk.nl startte dit najaar met de opname van nieuwe ‘softere’ subcategorieën, van hanglampen tot blazers en van bankstellen tot bellenblaas. Om overzicht te scheppen zijn op de homepage alleen tekstuele verwijzingen naar de verschillende productgroepen te vinden.

Consumentenadvies
De zogenoemde ‘blijmakers’ van Vergelijk.nl (foto) worden voortaan prominent in beeld gebracht. Webshoppers kunnen met vragen terecht bij deze opgetuigde consumentenadviesafdeling, onder andere via WhatsApp. ‘Waar we eerder misschien meer een trader waren, luisteren we nu steeds beter naar de consument’, verklaarde Jasper Stevens van de vergelijker eerder aan Twinkle. ‘Het draait allemaal om de customer journey en we willen de bezoeker een prettige ervaring bieden. Het is een levendig gebeuren geworden bij deze ict-club.’

Winkelmandje weg
Begin augustus haalde Vergelijk.nl het winkelmandje van zijn site. Webshoppers kunnen niet langer kopen op de site, cost per sale (cps) werd als afrekenmodel geschrapt. Vergelijk.nl werkt sinds die tijd alleen nog met klikvergoedingen (cpc) en vertoningen (cpm).