Scoupy, het mobiele platform voor locatiegebaseerde aanbiedingen, biedt voor het eerst de optie om direct aankopen te doen in zijn app. Het gaat om te beginnen om dagdeals van onder andere Bol.com, Marktplaats Zakelijk en TravelBird. De ambities reiken veel verder.
Scoupy meldt vanochtend dat mobile commerce ‘in de focus komt te staan van de activiteiten’. De bestel- en betaalmogelijkheid wordt bij de start ingezet om dagdeals te slijten via de app. Het is slechts de eerste stap in m-commerce, laat manager operations Bas Jongerius weten aan Twinkle: 'Veel van deze partijen bieden zelf een mobiele bestelmogelijkheid aan. Zij kunnen voortaan ook in onze app deals aan de man brengen, waarbij ze gebruik maken van eigen techniek. Maar daarnaast hebben we zelf een kant en klare mobiele bestelflow ontwikkeld waar retailers en bijvoorbeeld theaters en bioscopen gebruik van kunnen maken.'
Mobiele checkout
Voor Scoupy, dat PostNL en Sanoma als investeerders aan boord heeft, is mobiel bestellen en betalen de volgende logische stap in de ontwikkeling van het platform. Scoupy beschouwt zich als een logische partner van bedrijven die hun mobiele afzet willen vergroten én van bedrijven die nog helemaal niet mobiel verkopen. Jongerius: 'We hebben koppelingen met AfterPay, Buckaroo, Adyen, MultiSafepay en Mollie en daarnaast bieden we nog andere opties aan.'
Geen aanbieder
Wie koopt in de app van Scoupy sluit geen overeenkomst met de start-up, maar met de leverende partij, benadrukt Jongerius. 'Wij zijn zelf geen aanbieder.' Scoupy ziet mogelijkheden om zowel grote winkelketens als mkb'ers te interesseren voor zijn nieuwe service. Bedrijven konden al een eigen omgeving creëren in Scoupy ('een app in een app'), voortaan kunnen ze het platform dus ook gaan inzetten als mobiel bestelkanaal. Ook online verkopers zonder fysieke winkel kunnen hun waren via Scoupy mobiel aan de man brengen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Scoupy wordt mobiel winkelcentrum
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.