Bol.com is vanavond in Huis ter Duin uitgeroepen tot de ‘Beste webwinkel van Nederland’, een titel die het bedrijf voor het laatst in 2011 in de wacht sleepte. De vakjury prijst de functionaliteit van de webwinkel, de netwerkgedachte en de succesvolle inzet op big data.
Behalve twee publieksprijzen mocht Bol.com zojuist in Huis ter Duin ook de belangrijkste vakjuryprijs in ontvangst nemen. De afgelopen twee jaar was de bijbehorende titel ‘Beste webwinkel van Nederland’ een prooi voor Coolblue, dat in deze editie van de Thuiswinkel Awards wel drie deelvakprijzen wist te winnen.
De jury over Bol.com:
‘Bol.com heeft grote stappen voorwaarts gezet in het afgelopen jaar, waarbij klantprofielen en big data succesvol zijn ingezet en het aanbod werd vergroot door de aanwas van externe verkooppartners. De online retailer kan bogen op een sterke functionaliteit, hoewel de site visueel gezien nog wel wat strakker kan. De gerealiseerde groei in het afgelopen jaar is gebaseerd op een duidelijke, overstijgende en overtuigende visie, future proof wat de jury betreft.’
De overige vakprijswinnaars vindt u hier, de winnaars van de deelvakprijzen hier, de winnaars van de Publieksprijzen XL hier.
In het komende nummer van Twinkle vindt u meer over de winnaars van de Nationale Thuiswinkel Awards 2014.
Naar mijn idee wel verdiend
Congrats! Basis van bol.com is uitstekend, als partner een solide partij.