Vrijdag 7 januari 2011

13114 keer gelezen16 x gereageerd

Takeaway.com: 60 procent meer omzet in 2010

Takeaway.com: 60 procent meer omzet in 2010

De omzet van Takeaway.com, eigenaar van Thuisbezorgd.nl, is afgelopen jaar met 60 procent gegroeid. Thuisbezorgd.nl verwerkte voor 72 miljoen euro aan Nederlandse maaltijdbestellingen, ook 60 procent meer dan in 2009.

Omzetbedragen op concernniveau wil directeur Jitse Groen niet noemen. Hij laat doorschemeren dat hij als marktleider in ons land best Nederlandse cijfers kan noemen - ook omdat die enigszins verifieerbaar zijn via de aangesloten bezorgketens bijvoorbeeld - maar dat hij de concurrentie in het buitenland niet wijzer wil maken dan ze is.

Ervaring
Groen ziet vooral veel groeipotentieel buiten ons land: ‘Nederland is waarschijnlijk het land waar online eten bestellen het meest gepenetreerd is in de hele wereld. Andere landen lopen achter. Dat is gunstig voor ons bedrijf, omdat we hier veel ervaring hebben opgedaan.’

Tiende land
Takeaway.com, dat mikt op een omzetverdubbeling in 2011, nam onlangs het Franse Restoexpress over. Daarmee werd het tiende Europese land toegevoegd aan het portfolio. De ambitie voor 2010 om een Amerikaanse bestelsite te openen, is nog niet ingelost. Thuisbezorgd.nl hoopt op korte termijn een nieuwe site te lanceren.

 
 

0

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:



Er is op dit moment 16 keer gereageerd op:
Takeaway.com: 60 procent meer omzet in 2010
 
  1. Melissa op vrijdag 7 januari, 2011 om 19:09

    Ook de jaarrekeningen zijn niet gedeponeerd......dus dat is een beetje ondoorzichtig wat het bedrijf eraan over houdt.

    Dus thuisbezorgd...graag jullie jaarrekeningen deponeren...;

  2. Snel afvallen op vrijdag 30 september, 2011 om 11:19
    www.snelafvallen.org

    Tja, wat heet omzet? De omzet ligt natuurlijk bij de deelnemers. Thuisbezorgd zal hier provisie of zo voor krijgen. Is dus natuurlijk geen omzet voor hun, maar een boekhoudkundig truukje, denk ik toch

  3. Jay op donderdag 6 oktober, 2011 om 11:57
    http://www.snelafvallenservice.nl

    Takeaway blijft maar groeien, ben beniewd hoe deze website er over 5 jaar bijstaat.

  4. Brenda op woensdag 19 oktober, 2011 om 12:27
    www.burnoutbehandeling.com

    Takeaway is een van de beste website! I bestel er elke week wel een keer.. Perfect!

  5. Kevin op maandag 7 november, 2011 om 13:35
    www.snel-vermageren.nl

    Je moet echt uit dit website bestellen. hij heeft een goed site hoor!!

  6. Rob op maandag 7 november, 2011 om 19:18
    www.snelvermageren.org

    Zeer correcte website goede website en het blijft maar groeien.

    Mvg Rob

  7. chris op vrijdag 23 december, 2011 om 10:34
    http://www.bestedieetplan.com/snel-afvallen/

    makkelijk, snel en je kan gezond eten bestellen. wat wil je nog meer, perfecto...

  8. Vetverbranding op vrijdag 23 maart, 2012 om 23:09
    http://www.vetverbrandingstimuleren.net

    Wow, via internet voedsel bestellen! En ook nog een domeinnaam die goed te onthouden is! :) 

  9. Zaza op dinsdag 3 juli, 2012 om 12:32
    www.zazaradio.tk

    Thuisbezorg is nu nummer 1 in nederland just eat kan nooi zo verkomen als thuisbezorg ik bestel weekelijks 5 keer is gewoon simpel mooi site en je kan mening geven over het bestelde restorand......

  10. Jos op zaterdag 30 maart, 2013 om 19:26
    http://www.afvallenzonderdieet.org

    Ik snap niet van die site. Ze hebben nu iets nieuws, bier bestellen, maar dat werkt voor geen meter. Ik kom telkens weet uit bij eten bestellen ipv bij bier bestellen

  11. Miranda op dinsdag 16 april, 2013 om 16:35
    www.snelafvallen-online.nl/bmi-berekenen/

    Het zou wat gezonder zijn als mensen wat meer zelf zouden koken in plaats van al dat kant en klare en afhaal gebeuren...

  12. Silvia Jansen op dinsdag 7 mei, 2013 om 17:53
    www.verantwoord-afvallen.nl

    Al dat junkfood in inderdaad niet gezond maar wel makkelijk..

  13. Jolanda op dinsdag 7 mei, 2013 om 20:31
    www.koolhydraatarmdieet.org

    Ik vind de zoekmogelijkheden van justeat een stuk beter

  14. Jos op dinsdag 7 mei, 2013 om 20:38
    www.geldverdienen-opinternet.nl

    Omzet in 2011 was 100 miljoen en toen haalden ze ook nog eens 13 miljoen kapitaal op. Maken ze blijkbaar weinig winst.

    En in 2012 steeg de omzet met 80 procent, maar daarvan lees je geen cijfers. Als ik goed reken moet dat dan toch al 180 miljoen zijn.

  15. Bram op dinsdag 25 juni, 2013 om 23:06
    www.verantwoordafvallentips.com

    Zelf koken is veel beter dan eten bestellen en meestal ook veel gezonder.

  16. Peter op dinsdag 25 juni, 2013 om 23:09
    www.afvallenbuikvet.com

    Nee, daar ben ik het niet mee eens. Eten dat je bestelt kan ook heel gezond zijn!