Otto heeft twee nieuwe shop-in-shops toegevoegd aan zijn portfolio. Door de opname van Eye-wear.nl en BensonTrade verkoopt de voormalige postorderaar een grote collectie zonnebrillen en horloges van de merken Iceberg en Zeitflugel in zijn online-warenhuis.
Otto.nl opende zijn eerste shop-in-shops ongeveer een halfjaar geleden. Toen werden het wijnassortiment van Villa Vino en telefoonproducten van The Phone House toegevoegd. Twee maanden geleden kwamen daar tijdschriften bij, na een deal met Sellvia.
Bernd Damme
Nieuwe partner is Eye-wear.nl, de succesvolle zonnebrillenshop van de jonge ondernemer Bernd Damme. Een deel van zijn assortiment is ook fysiek te zien bij een dealer van Porsche, waarmee hij een Porsche Design Eyewear Shop lanceerde. De complete collectie is voortaan te koop bij Otto.nl.
Dat is anders bij Otto’s andere nieuwe partner, de vijfjarige horlogeshop BensonTrade. Die slijt alleen klokjes van de merken Iceberg en Zeitflugel via het online-warenhuis.
Tevreden
Otto.nl besloot tot het openen van shop-in-shops na geslaagde voorbeelden daarvan in Otto’s thuisland Duitsland, zei e-commerce manager Jan Bosse eerder tegen Twinkle. Ze zijn bedoeld om het assortiment uit te breiden en zo meer shoppers tevreden te kunnen stellen.
Transactie
Wie op Otto.nl een artikel koopt bij Eye-wear.nl of BensonTrade, doet een transactie bij die shop-in-shop-houder. Over de juridische aspecten van shop-in-shops op internet kunt u meer lezen in dit artikel, dat eerder op de site van Twinkle verscheen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Otto.nl opent shop-in-shops Eyewear.nl en BensonTrade
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.