Twinkle | Digital Commerce

Word expert en deel jouw digital commerce kennis bij ShoppingTomorrow

2023-02-08
1120630
  • [visie]
  • 1:22

Het tiende onderzoeksjaar van ShoppingTomorrow was een groot succes, ook volgens Marieke Vink, programmamanager ShoppingTomorrow. “Het afgelopen jaar heeft ons veel inzichten opgeleverd en ik kijk er naar uit wat komend jaar ons zal gaan brengen”. De onderzoeksvragen van dit jaar zullen vallen in de topics duurzaamheid, internationalisatie, B2B, Innovatie Technologische Ontwikkeling en klantengedrag, deel ook jij dit jaar jouw kennis over een van deze onderwerpen?

ShoppingTomorrow, de innovatiemotor en inspiratiebron binnen digital commerce, is een initiatief van Thuiswinkel.org. In dit jaarlijkse programma doen ruim 500 digital commerce-professionals onderzoek naar de belangrijkste trends en ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Hier worden de beste retailers en brands, tech-bedrijven, consultancypartijen en wetenschappers samen in een actieve en betrokken community gebracht. Samenwerking, inspiratie opdoen en richting geven aan het digitale bedrijfsleven staan ook dit jaar weer centraal in dit exclusieve en vooruitstrevende programma voor en door de markt.

De voordelen van ShoppingTomorrow

Voor deelname aan ShoppingTomorrow wordt een tijdsinvestering van 50 uur per jaar gerekend, verder is de deelname volledig gratis en biedt het vele voordelen voor jou als expert. Met ShoppingTomorrow krijg je namelijk gratis toegang tot de events: ShoppingTomorrow - Kick-Off, ShoppingTomorrow – Final Sprint én Shopping Today. Daarnaast krijg je toegang tot de eindresultaten en wordt jouw bedrijfsnaam vertoond op de website van ShoppingTomorrow, in de bluepaper en in het ShoppingTomorrow-boek. Kan ik straks ook jouw naam hierbij vermelden?

Hoe werkt het?

Het programmajaar loopt van maart tot en met oktober. Voorafgaand aan een programmajaar worden de onderzoeksvragen bepaald en de expertgroepen samengesteld. Dat zijn er ieder jaar 20 tot 25. Wil ook jij een bijdrage leveren, jouw netwerk uitbreiden en deel uitmaken van deze community? Meld je dan nu aan en dan zie ik jou 9 maart op de Kick-off bij Spant!


Marieke Vink
Programmamanager ShoppingTomorrow