Twinkle | Digital Commerce

Sarenza breidt uit met fashion

2019-03-05
1000562
  • [nieuws]
  • 0:51

Schoenenwebshop Sarenza biedt nu ook een selectie kleding aan op zijn platform. Zowel voor dames, heren en kinderen is er aanbod.

Dat laat het bedrijf weten in een persbericht, meldt FashionUnited. ‘Sarenza is nog steeds very serious about shoes, maar breidt dit seizoen het assortiment uit met zestig nieuwe kledingmerken’, zo klinkt het.

Op de site van de fashionshop: ‘Je droomde ervan, je durfde het niet te hopen, maar eindelijk is het er: Kleding bij Sarenza!’ Het bedrijf biedt verschillende soorten kleding van merken als Adidas, Converse en Nike aan.

Overname

Sarenza werd vorig jaar overgenomen door het moederbedrijf van de Franse supermarktketen Monoprix. Die laatste wil graag uitbreiden op online gebied en zich positioneren als ‘omnichannel lifestyle leader’. ‘Door Sarenza binnen te halen, met al zijn expertise, zal Groupe Casino zijn positie als leider op het gebied van stedelijke online retail consolideren’, klonk het destijds uit de mond van Jean-Charles Naouri, topman van Groupe Casino, het moederbederijf van Monoprix.