Notbranded, een jong online sieradenmerk dat actief is in 28 landen, heeft deze week zijn eerste fysieke winkel in hartje Amsterdam geopend.
Na een sterke internationale groei kiest Notbranded voor uitbreiding richting de fysieke retail. De nieuwe winkel aan de Heiligeweg in Amsterdam is volgens het bedrijf ingericht als een huiskamer, waar bezoekers niet alleen sieraden kunnen kopen, maar ook zelf aan de slag kunnen aan de zogeheten Necklace Bar om kettingen samen te stellen. De collectie telt meer dan 500 sieraden, waaronder horloges met parelmoer en edelstenen bandjes. Wekelijks worden nieuwe items toegevoegd, met prijzen tussen de 13 en 30 euro.
Notbranded werd in 2018 opgericht door Monica Westerveld, die zonder retailervaring het merk vanuit huis begon. De fysieke winkel moet bijdragen aan de merkbeleving en klantbinding, aldus Westerveld: ‘Notbranded begon met het idee dat je geen ervaring nodig hebt om te beginnen, alleen lef. Deze winkel is daar het bewijs van.’



Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Eerste winkel Notbranded opent deuren