Het sieraden- en lifestylemerk My Jewellery heeft een nieuwe investeerder aangetrokken. Investeringsmaatschappij Freshstream stapt in om de internationale expansie van het merk te versnellen.
Groei in Europa
Freshstream gaat samenwerken met oprichter en ceo Sharon Hilgers en cfo/cto Vilmar Bliekendaal. De focus ligt op uitbreiding in onder andere Duitsland en Frankrijk. Volgens het FD blijft het huidige management aan, maar krijgt het bestuur versterking van niet-uitvoerende leden. Financiële details over de deal zijn niet bekendgemaakt.
My Jewellery werd in 2011 opgericht en is inmiddels uitgegroeid tot een internationale speler met meer dan veertig winkels in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. In 2023 behaalde het bedrijf een omzet van ruim 77 miljoen euro.
De investering van Freshstream past binnen hun strategie om te bouwen aan succesvolle bedrijven in samenwerking met ondernemers en families.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
My Jewellery haalt groeikapitaal op voor internationale uitbreiding