E-bikemerk Cowboy heeft in een Series C investeringsronde omgerekend zo’n 70 miljoen euro aan groeigeld opgehaald.
Met het geld wil het merk investeren in technologie en producten en services uitbreiden en beschikbaar stellen voor een groter publiek. In totaal heeft Cowboy nu zo’n 107 miljoen euro aan groeigeld opgehaald. De investeringsronde wordt geleid door investeerders Exor, HCVC en Siam Capital.
Cowboy kondigt daarnaast aan dat het dit jaar twee nieuwe brandstores zal openen, ter aanvulling op de bestaande winkel in Brussel. Daarnaast wil het zijn personeelsbestand uitbreiden over de hele wereld, waaronder in New York, Londen, Parijs en Berlijn.
Ceo Adrien Roose: ‘Met het nieuwe kapitaal brengen we ons industrieel design en technologische ontwikkeling inhouse. Dit geeft ons als het meeste gewilde e-bike merk een extra competitief randje.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
E-bikemerk Cowboy haalt 70 miljoen euro op
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.