De redactie van Twinkle maakt dagelijks een selectie uit het brede nieuwsaanbod over e-commerce. We kunnen niet overal ons licht over laten schijnen, maar we willen je wel graag attenderen op artikelen van andere bronnen die volgens ons het lezen waard zijn.
Daarom houdt Twinkle iedere maandag een ‘opruimactie’, waarin we koppen plaatsen met een link naar externe bronnen. Dan weet je zeker dat je niks gemist hebt.
Week 30:
Maandag 24 juli
Sharing economy could be worth $40 billion by 2022, Tnooz.com
Albert Heijn: Spraak uitdaging bij Hiku, Distrifood.nl
E-mail en telefonie voorkeurkanalen voor klachten, Customerfirst.nl
Dinsdag 25 juli
Aus für Beautylane, Eve und Douglas Community, Excitingcommerc.de
Amazon Business Serves One Million Customers, Amazon.com
Otto findet's gut, Sueddeutsche.de
Woensdag 26 juli
Louis Vuitton opent eerste webwinkel in China, Emerce.nl
Moederbedrijf MediaMarkt neemt belang in BCC, Nu.nl
Minder klachten over e-commerce, Standaard.be
Donderdag 27 juli
50-plusser winkelt vooral bij bekende webshop, Thuiswinkel.org
Handelsfederatie smaakt nieuwe e-commerceregels niet, Twinkle.be
Google stopt met Instant Search-functie, Tweakers.net
Vrijdag 28 juli
Air France-KLM profiteert van ticketherstel, Telegraaf.nl
Amazon lanceert eigen accessoires-lijn, Fashionunited.nl
Consumentenbond luidt noodklok over geoblocking, Retailtrends.nl
De opruiming van week 29 vind je hier, die van week 28 hier.
Klik voor alle headlines van Twinkle.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Twinkle ruimt op – week 30
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.